Tjörns kommuns logotype
Land 3,9 °C Hav 12,4 °C
Medelvind SE 3,6 m/s

Kvalitet, utveckling, projekt

Störst text
Stor text
Normalstorlek
Kommunflaggor

Kvalitetsmål

Verksamheten inom socialförvaltningen har tagit fram kvalitetsmål. De anger vilka resultat förvaltningen ska nå med sitt arbete direkt till externa kunder, som till exempel boende, brukare, hemtjänsttagare och klienter.

Synpunkter och klagomål

Synpunktshanteringen är en viktig del i vårt ständiga förbättringsarbete. Vi tar gärna emot förslag, klagomål, ideér och önskemål som vi hanterar för att se över våra rutiner och arbetssätt.

Kvalitetsdeklarationer

För att de personer som har kontakt med socialförvaltningen ska veta vad de kan vänta sig av vår verksamhet har vi tagit fram kvalitetsdeklarationer. En kvalitetsdeklaration tydliggör och garanterar en viss nivå på en tjänst.

För närvarande har Socialförvaltningen 6 kvalitetsdeklarationer.

Sidan senast uppdaterad 2016-10-19 15.51

Kontaktuppgifter

Wackenfeldts väg 8A
471 94 Kållekärr
Tel: 0304-60 10 80
fax: 0304-60 10 95
kvalitetoadm@tjorn.se

Avdelningschef
0304-60 13 35
elisabeth.vidskog@tjorn.se

Till Facebook
Till Twitter

Tjörn — Möjligheternas ö hela året och för hela livet

TJÖRNS KOMMUN, Kroksdalsvägen 1, 471 80 Skärhamn, Växel 0304-60 10 00, Tjörns kundcenter 0304-60 10 10, fax 0304-60 10 19
tjorns.kundcenter@tjorn.se - kommun@tjorn.se - webmaster@tjorn.se