Om du inte är nöjd med det beslut du fått från socialtjänsten kan du överklaga det till Förvaltningsrätten.
Överklagandet ska göras skriftligt.
Skrivelsen måste ha inkommit till socialförvaltningen inom tre veckor från den dag du fick del av beslutet.
Har ditt överklagande kommit i rätt tid kommer handlingarna att skickas vidare till Förvaltningsrätten, om nämnden/beslutsfattaren inte själv ändrar på beslutet på det sätt som du begärt.
Kontaktuppgifter
Biståndsenheten
Sundsbyvägen 1a
471 94 Kållekärr
Tjörn — Möjligheternas ö hela året och för hela livet
TJÖRNS KOMMUN, Kroksdalsvägen 1, 471 80 Skärhamn, Växel 0304-60 10 00, Tjörns kundcenter 0304-60 10 10, fax 0304-60 10 19
tjorns.kundcenter@tjorn.se - kommun@tjorn.se - webmaster@tjorn.se